Cześć,

W tej części mojego bloga będą działy się rzeczy niemożliwe. Masz wyjątkową i niepowtarzalną okazję przeczytać wstęp do czegoś większego. Format o jakim nawet mi się nie śniło. Poznaj przygody Nathana, młodego blogera, który próbuje rozkminić o co chodzi w dorosłym życiu i jak się do niego zabrać. Chłopak nie bardzo wie czego chce od życia, ale jedno jest pewne chce blogować i przekazywać swoje przemyślenia i zajawki szerszej publiczności.


Czy pomożesz Nathanowi przejść przez piekło życia w miejskiej dżungli? To Ty masz duży wpływ na losy chłopaka. Możemy razem stworzyć tę historię, musicie tylko chcieć.


Milego czytania.

15:56:00

Cukrzyca to nie wyrok, to styl życia.


Nie, to nie jest kolejny mroczny tekst o tym jak mi źle i nie dobrze. Bo wcale ani nie jest mi źle ani nie dobrze, bo cukrzyca ukształtowała dużą część mojej osobowości i to kim jestem teraz. Wcześniejsze wpisy nie miały na celu ukazać jak ja to bardzo nie cierpię bo "to zło mnie dopadło". Tamte teksty powstały po to by rozprawić się z przeszłością a jednocześnie uświadomić ludziom co może dziać się w głowie małego cukrzyka nawet jeżeli nie daje tego po sobie znać. Nikt mi nie wmówi, że chociaż raz się nie zastanowił dlaczego akurat on... Ale nie o tym jest ten wpis... Ten wpis też nie jest po to bym dostała kolejne rady udania się do psychologa, psychiatry lub innego specjalisty i by uświadomić mi jak bardzo mam "nasrane w garach". 

Wręcz przeciwnie. To będzie bardzo pozytywny wpis, ukazujący ludzi sukcesu i ludzi którzy żyją pełnią życia z małym dodatkiem- cukrzycą.


#1Cukrzyk może być olimpijczykiem.


Michał Jeliński- mój absolutny numer jeden. Człowiek, który przełamał wszelkie bariery i nie poddał się mimo diagnozy. Czterokrotny mistrz świata, złoty medalista z Pekinu. Takich tytułów nie zdobywa sie za darmo, tylko za litry wylanego potu, uporu i determinacji.

#2Cukrzyk może przebiec 6521,5 km




Ayden Byle jest światowej sławy biegaczem. Pierwszy sportowiec chory na cukrzycę typu 1, który dokonał takiego wyczynu. Dzięki temu zdobył setki tysięcy dolarów na badania naukowe i założył fundację badań nad cukrzycą nazwaną własnym imieniem.



#3Cukrzyk nawet pasuje do NBA




Chris Dudley to amerykański koszykarz, któremu cukrzyca nie odebrała marzeń o wielkiej sportowej sławie. Chris jako środkowy zdobył nagrodę  J. Walter Kennedy Citizenship Award (1996) za działalnosć charytatywną w lidze NBA.


#4Cukrzyk może dostać Oscara


Halle Berry, aktorka światowego formatu która mogłaby zostać twarzą kampanii cukrzyca dla każdego. Nie ukrywa choroby i otwarcie o niej mówi. Zdobyła Oscara za film "Czekając na wyrok".




#5 Cukrzyk to też wynalazca



Thomas Edison, człowiek dzięki któremu mamy światło w domach za pomocą jednego małego pstryczka elektryczka. Nie trzeba chyba bardziej tego pana przedstawiać nazwisko mówi samo za siebie.

Obecnie na cukrzycę typu pierwszego choruje 370 mln ludzi na całym świecie. Nie jest to niczym nadzwyczajnym. Życie toczy się dalej. Jeżeli Twoje dziecko ma CT1 nie pozwól mu by zwalniał się z lekcji WF-u tylko przez cukrzycę. Jak widać w wyżej podanych przykładach osoby związane ze światem sportu i sztuki się nie poddają i idą dalej. To dlaczego Ty masz się poddać?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 kappacofe , Blogger